Per a la prevenció dels abusos sexuals i maltractament a menors d'edat i la seva protecció
Per a la prevenció dels abusos sexuals i maltractament a menors d'edat i la seva protecció 

El Nostre Equip

Qui som:

 

Som un equip format per Manuel Barbero i per professionals de la psicologia, el dret i el periodisme. Volem oferir un ampli ventall de recursos per ajudar a les víctimes que van ser maltractades o abusades sexualment durant la seva infància i/o adolescència.

Estem preparats per donar una orientació legal i suport psicològic a les persones que hagin patit maltractament o abusos sexuals.

 

També posem els nostres professionals a la disposició de les víctimes, per fer-los el camí més suportable i aconseguir que caminin per sí soles.

Aquesta associació s'ha realitzat amb la finalitat de fomentar la prevenció contra el maltractament i els abusos sexuals, i per a això es realitzaran cursos de formació per a docents monitors i altres professionals de la docència.

 

La meta principal de l'Associació Mans Petites és poder acompanyar i treballar amb els nens, nenes, adolescents, així com als seus familiars .

 

 
 

 

QUI SOM?

Els/les impulsors/es d'aquest projecte som...

MANUEL BARBERO, fundador i President de la Asociación Mans PetitesManuel Barbero

Manuel sufrió agredido sexualmente cuando tenía 11 años. La historia se repitió cuando se enteró que a su hijo le había pasado lo mismo. Decidió que no callaría nunca más y luchó hasta conseguir destapar el caso más grande de pederastia que ha habido en una escuela, el Caso Maristas, con 43 denuncias y 12 profesores denunciados. Gracias a todo su trabajo, las denuncias por abusos subieron un 67% al año siguiente en Cataluña. Ahora ha montado la Asociación Mans Petites para seguir trabajando y ayudando a todas las víctimas.

Con un gran capacidad comunicativa y tenacidad y muy sensible con este tema, tiene para con las víctimas que apoyaron a su hijo, una deuda infinita. Esa deuda sólo puede ser devuelta ayudando a levantarse a otra muchas pequeñas víctimas, que por si solas sería imposible.

 

EVA CASAS CIPRÉS, fundadora y Tesorera

 

Empresaria, madre de un hijo que ha sufrido en silencio durante años, hasta que un día le dijo a su hijo "BASTA YA, dime qué te pasa, por que si no, no te podré ayudar".  

 

JOSÉ RAMÓN JUÁREZ, psicólogo

Josep Ramon JuárezPsicólogo Forense del Departament de Justícia en Girona. Experto en derechos de niños/as y adolescentes.

 

FÈLIX COLOMER, periodista, director de la película Shootball y amigo del Manuel.Fèlix ColomerFèlix se ha convertido en un defensor de la causa contra los abusos sexuales a menores a raíz de haber hecho la película documental Shootball y sobre todo, de haber conocido a Manuel. La fuerza y ​​superación del "padre coraje" la ha inspirado y por ello también se ha implicado con esta campaña de micromecenazgo

<<

MONTSERRAT BRAVO, psicóloga

Psicóloga Forense del Departament de Justícia en Barcelona, especializada en infancia y adolescencia y en violencia familiar y violencia sexual.

Contacto

ASSOCIACIÓ MANS PETITES

 

Próxima sede en:

c/ Castelao, 127

Hospitalet de Llobregat

 

Correo electrónico:

associaciomanspetites@gmail.com

 

Teléfono: 645786680


O utiliza nuestro formulario

Nostres publicacions

Si vols més informació de la nostra associació, no dubtis, truca'ns i concerta una visita

Associació MANS PETITES a les xarxes socials:

Versión para imprimir Versión para imprimir | Mapa del sitio
© ASSOCIACIÓ MANS PETITES.